به تو می اندیشم.......

 

بر بالای افق ایستاده ام

به روزی می اندیشم که با تو باشم

جانم را به باد صبحگاهی می سپارم

با همه خداحافظی میکنم

چرا که تو در منی در تار و پودم

و موجی لطیف برخاسته از جان تو

تا عمق وجودم می دود

و راهی جاودانه پیش رویم گسترده میشود

و من پرواز میکنم به سوی تو

به تو می اندیشم به ارمغان صبح

به نامت

که عاشقانه بر زبان جاری میکنم

به تو می اندیشم ای عشق

 



نظرات شما عزیزان:

Pe3are Tanha
ساعت1:17---6 آبان 1390

گاهی وقت خداحافظی از کسی
خواسته یا ناخواسته میگیم : مواظب خودت باش
مواظب خودت باش یعنی فکرم پیش تو هستش
مواظب خودت باش یعنی برام مُهمی
مواظب خودت باش یعنی نگرانتم
... ... مواظب خودت باش یعنی دوستت دارم
مواظب خودت باش یعنی به خدا می سپارمت
مواظب خودت باش یعنی... واقعاً مواظب خودت باش......!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 2 / 8 / 1390برچسب:, |